EMPPLE CASE STUDY

Empple Case Study je deo festivala usmeren ka studentima koji su zainteresovani za employer branding. Organizuje se prvi put ove godine sa ciljem da budućim profesionalcima obezbedi dodatno znanje, jedno iskustvo više, priliku za istraživački i kreativan rad, kao i upoznavanje i predstavljanje zajednici koju okuplja Empple festival, a koju čine HR, Marketing i Employer Branding stručnjaci.

Ideja Empple Case Study takmičenja je da se mladima približi koncept employer branding-a kroz donošenje odluka i rešavanje problema iz prakse. Pored toga, učesnici će imati priliku da steknu korisne veštine za budućnost koje su primenljive u poslovanju, ali i mnoga poznanstva. 

ELEMENTI_37
ELEMENTI_22
ELEMENTI_39

 

Prijavljeni timovi će kao zadatak imati da reše realan employer branding problem koji će zadati jedna od naših partnerskih kompanija. Pet timova čije se ideje posebno istaknu, imaće mogućnost da na samom događaju, 6. oktobra, prisutnima prezentuju svoje rešenje i da rame uz rame sa liderskim kompanijama osvoje Empple nagradu. Pre rešavanja studije slučaja biće ogranizovan edukativni webinar, na kom će učesnici dobiti savete i smernice za dalji rad.

EMPPLE CASE STUDY

Empple Case Study je deo festivala usmeren ka studentima koji su zainteresovani za employer branding. Organizuje se prvi put ove godine sa ciljem da budućim profesionalcima obezbedi dodatno znanje, jedno iskustvo više, priliku za istraživački i kreativan rad, kao i upoznavanje i predstavljanje zajednici koju okuplja Empple festival, a koju čine HR, Marketing i Employer Branding stručnjaci.

Ideja Empple Case Study takmičenja je da se mladima približi koncept employer branding-a kroz donošenje odluka i rešavanje problema iz prakse. Pored toga, učesnici će imati priliku da steknu korisne veštine za budućnost koje su primenljive u poslovanju, ali i mnoga poznanstva.

gallery_image_1
ELEMENTI_37
ELEMENTI_22
empple-intro

Prijavljeni timovi će kao zadatak imati da reše realan employer branding problem koji će zadati jedna od naših partnerskih kompanija. Pet timova čije se ideje posebno istaknu, imaće mogućnost da na samom događaju, 6. oktobra, prisutnima prezentuju svoje rešenje i da rame uz rame sa liderskim kompanijama osvoje Empple nagradu. Pre rešavanja studije slučaja biće ogranizovan edukativni webinar, na kom će učesnici dobiti savete i smernice za dalji rad.

Ko može biti deo Empple Case Study takmičenja?

Svi zainteresovani studenti osnovnih i master studija u timovima od 3 člana.

Zašto učestvovati?

Važni datumi:

15.7. - 15.8. Prijava timova

18.8. Edukativni webinar

20.8. Dobijanje studije slučaja

20.08.-01.09. Rok za rešavanja studije slučaja

21.9. Dobijanje povratne informacije

6.10. Prezentovanje rešenja 5 najboljih timova na samom festivalu

7.10. Proglašenje pobedničkog tima u okviru Empple dodele nagrada

Želimo da čujemo kako razmišljate - Preuzmite inicijativu, okupite tim i prijavite se do 15. avgusta!

žiri

Žiri

Case study

Tina Miličić

Senior Employer Branding and Culture Specialist at Atlantic Group

Case study

Dragana Okanović

Co-Owner & Senior HR Consultant at TIM Centar

Case study

Vladimir Damnjanović

Country HR Head Serbia at Continental, ICAgile ICP-AHR

Case study

Ana Jeličić

Partner and Senior Facilitator at DesignThinkers Academy Adriatic

Case study

Nenad Sićević

Co-Founder & Director at Storyline

Case study

Ivana MIhajlović

HR Director at Adria Media Group

Case study

Katarina Šonjić

Employer Branding Strategist at Kat on coffee

Case study

Miloš Skokić

Menadžment partner / Direkcija projekata / Kreativa / Produkcija / Scenariji at Žiška

Ko može biti deo Empple Case Study takmičenja?

Svi zainteresovani studenti osnovnih i master studija u timovima od 3 člana.

Zašto učestvovati?

Važni datumi:

15.7. - 15.8. Prijava timova

18.8. Edukativni webinar

20.8. Dobijanje studije slučaja

20.08.-01.09. Rok za rešavanja studije slučaja

21.9. Dobijanje povratne informacije

6.10. Prezentovanje rešenja 5 najboljih timova na samom festivalu

7.10. Proglašenje pobedničkog tima u okviru Empple dodele nagrada

Želimo da čujemo kako razmišljate - Preuzmite inicijativu, okupite tim i prijavite se do 15. avgusta!