Nedavni Empple MeetUp u Zagrebu, kako je rekla Ana Grgantov, bio je poput mini festivala – uz toplu dobrodošlicu, izvrsnu organizaciju i obilje pozitivne energije. Događaj je bio posvećen razmeni iskustava iz oblasti employer branding-a i ljudskih resursa, a učesnici_e su uživali u inspirativnim razgovorima, razmeni inovacija u industriji i naravno, dobrom druženju. Fokus je bio na temama koje su svi prepoznali kao aktuelne i korisne.
Supermoći HR-a: Autentičnost, empatija i strateško partnerstvo
„HR je „ljepilo” koje povezuje sve dijelove organizacije.”
Jelena Jelusić istaknula je ključnu ulogu HR stručnjaka u razvoju employer brend-a. HR nije samo most između zaposlenih i menadžmenta, već i strateški partner koji stvara autentičan, personalizovan pristup svima u kompaniji. Sposobnost slušanja, empatija, ali i hrabrost da se kaže „ne“ u pravom trenutku, osnovni su faktori uspeha i stvaranja ljudske atmosfere i psihološki sigurne organizacije.
Metrike nisu bauk: Alati za merenje zadovoljstva su ključ uspeha
„Pravilan pristup metrikama može smanjiti neočekivane troškove zapošljavanja.”
Katarina Šonjić Vujić naglasila je važnost praćenja metrika kroz celokupni radni ciklus zaposlenika, od novopridošlih u procesu onboarding-a, pa sve do alumnija. Merenje performansi, utrošenog vremena i novca, kao i zadovoljstva zaposlenih, ključno je za razumevanje zbog čega oni ostaju ili odlaze iz organizacije. Pravi i prilagođeni alati za merenje ovih metrika mogu pomoći da employer branding bude uspešan i dugoročan.
Vatroslav Mileusnić iz ekipe Tabu.hr nesebično je podelio jedan koristan alat – Kalkulator troškova odlaska zaposlenih – koji jasno ilustruje značaj izgradnje stabilnog i snažnog brenda poslodavca, što se direktno odražava na povraćaj investicije.
Kreativnost u employer brandingu: Proces s ciljem
„Kad se baka hvali da radim u DM-u, znam da sam uspio!”
Jedan od najzanimljivijih razgovora vodila je Iva Majstorović, koja je istakla da kreativnost u employer branding-u nije sama po sebi svrha. Kreativnost mora biti usklađena s vrednostima, misijom i vizijom kompanije, te služiti kao alat za postizanje konkretnih ciljeva. Proces kreće iznutra, među zaposlenima, a zatim se širi eksterno, prema ciljnoj publici. Usklađenost s korporativnim brendom je ključna, a kreativnost igra važnu ulogu u privlačenju budućih zaposlenih.
Interna komunikacija u hibridnom okruženju: Rešavanje otpora i straha
„Kada hejteri postanu sudionici promjena, ne mogu više „hejtati“ sami sebe!“
Ana Grgantov istakla je izazove interne komunikacije u hibridnim radnim okruženjima, naglašavajući da svaka promena može izazvati strah i otpor među zaposlenima. U takvim situacijama, HR ima ključnu ulogu u pružanju podrške i edukacije, dok je saradnja s menadžmentom presudna za uspeh. Uključivanjem zaposlenih u procese, čak i onih koji su u početku bili skeptični, dolazi se do najboljih rešenja.
Prvi Empple Meetup u Zagrebu bio je inspirativno i obogaćujuće iskustvo za sve prisutne. Učesnici_e su izašli bogatiji za nove uvide i ideje, a razmena znanja i iskustava potvrdila je važnost ovakvih okupljanja za razvoj employer branding-a i HR praksi.
Empple događaji nastoje da unaprede profesionalne veštine učesnika_ca i osnaže lokalnu employer branding branšu kroz zajedničko učenje i razmenu ideja. Ako želite da se sledeći put nađete među ovakvom ekipom – pratite Empple dešavanja, pridružite se našoj zajednici i kao ovi sjajni ljudi pokažite da ste spremni da podelite svoje znanje i doprinesete razvoju regionalnog tržišta.
VIDIMO SE NA OVOGODIŠNJEM EMPPLE FESTIVALU!