Empple dodela nagrada

Šta su Empple nagrade?

Osnovni cilj Empple zajednice je širenje znanja i pozitivni uticaj na razvoj ekspertize kod lokalnih profesionalaca.
EMPPLE nagrada je priznanje za prakse koje oslikavaju upravo to – pozitivne, inspirativne primere lokalnih inicijativa sa naglaskom na zdravim praksama i kvalitetnim procesima.

Zahvaljujući transparentnom procesu ocenjivanja od strane nezavisnog žirija, Empple već 4 godine zadržava kredibilitet da o ovakvim praksama priča i podržava ih.

Pobednici će biti proglašeni u okviru Empple festivala 3. i 4. oktobra 2024. godine.

Ove godine, inspiraciju potražite u jednostavnosti - setite se kada ste kao poslodavci pokazali najviše ljudskosti, kada ste nesebično usmerili svoje resurse ka zajednici ili kada ste ljude stavili ispred brenda. Lepota je u sitnicama, a mi jedva čekamo da je vidimo!

Žiri 2024.

Uroš Mirić

Head of Employer Branding @NIS

Iva Majstorović

CEO @Enstring

Predrag Tončev

Chief Energy Officer @qxperience

Katarina Šonjić

Employer Branding Strategist @Kat on coffee & Co-author @Employer Brand Sprint

Tijana Bejatović, Founder & Business Consultant Director @topIC

Tijana Bejatović

Founder & Business Communications Strategist @topIC_Community

Milja Šijakinjić

Kreativna direkcija / Scenariji @Žiška

Jelena Jelušić

HR & Employer Branding Consultant @INSPO Consulting

Olga Žarković

Employer Branding & Employee Experience Manager @Nelt

Kristina Janković Obućina

Executive Manager @Serbian Games Association

Kategorije 2024:

Ove godine projekti za nagrade prijavljuju se u okviru 7 kategorija. Pored opisa svake kategorije možete naći sve ono što će biti potrebno za prijavu, kao i pitanja na koja ćete odgovarati u okviru prijave. Ono što je zajedničko svim kategorijama jeste obavezna prezentacija i opcioni video u okviru prijave.

Najbolji interni human-centric employer branding projekat

Najbolji employer branding projekti su oni koji se oslanjaju na potrebe ljudi i koji proizlilaze iz njihovih ideja, a sa ciljem da unaprede kako iskustvo zaposlenih, tako i sam biznis. Zato želimo da vidimo dobre primere internih projekata koji su stavili svoje zaposlene u centar. Pokažimo da je moguće istovremeno ostvariti biznis ciljeve i podići zadovoljstvo ljudi u našim organizacijama.

Ove godine za ovu kategoriju možete prijaviti radove koji se tiču: engagement-a zaposlenih, benefit programa, upravljanja promenama unutar organizacije, kampanja u interim komunikacijama, načina regulisanja radnog vremena i mesta rada, onboarding procesa, exit procesa, edukacije zaposlenih, programa karijernog razvoja, employee experience-a itd.

Najbolji eksterni human-centric employer branding projekat

Iskustvo kandidata je, čini se, i dalje siva kategorija kada je reč o tome kako ga merimo, kako ga pratimo i kojim fazama njihovog putovanja ka našoj organizaciji se zapravo bavimo. Zato želimo da vidimo dobre primere procesa i projekata koji su pokazali inovativnost i dobre rezultate, a stavljajući kandidata u centar.

Ove godine za ovu kategoriju možete prijaviti radove koji se tiču: kreativnih oglasa za posao, procesa apliciranja za posao, inovacije u procesu intervjuisanja, candidate experience-a, kreativnog korišćenja talent pool-a, ali i onboarding procesa i tranzicije kandidata u ulogu zaposlenog.

Najbolja kreativna employer branding kampanja na digitalnim kanalima

Digitalne kampanje koje sprovodite su one koje za cilj imaju komunikaciju sa talentima i privlačenje istih,  komuniciranje benefita koje nudite, komunikaciju sa zaposlenima, izveštavanje o internim dešavanjima, kao i angažman na društveno važnim temama. Prihvatamo kampanje koje ste sproveli samostalno, uz pomoć influensera ili agencije, kao i kampanje sprovedene od strane agencije. Koju priču ste ispričali?

Kampanje koje se mogu prijaviti za ovu kategoriju obuhvataju kampanje kroz kompanijski sajt, FB, YT, LN, Instagram, TikTok, GoogleAds, email kampanje/newslettere. Odnosno, video formate, pisane format, ilustrovane formate i ostalo.

Kampanje mogu biti realizovane interno ili eksterno, od strane kompanije ili agencije.

Najbolja employer branding aktivnost usmerena na CSR (Corporate social responsibility)

Socijalna odgovornost kompanije ogleda se u načinu na koji podržava zajednicu i njen razvoj. Zalaganje za ostvarivanje društveno važnih ciljeva, osnaživanje zajednice kroz pomaganje i jačanje marginalizovanih grupa. Ovo su projekti i aktivnosti koje pored priamarnih ciljeva, imaju za cilj i pozicioniranje kompanije kao socijalno odgvorne, a i uključivanje zaposlenih u aktivnosti. Takođe, ovakve aktivnosti pružaju priliku da zaposleni iskažu i šta je njima važno i uključe se u to kroz aktivnosti kompanije u okviru koje su zaposleni.

Primeri: zelene aktivnosti, podrška NVO, aktivnosti usmere na obrazovanje i razvoj mladih, osobe sa invaliditetom itd.

Najbolji program priznanja za zaposlene

Korišćenjem pravih alata kompanije uspešno dolaze do osmišljavanja i realizacije programa priznanja za zaposlene (recognition). Šta time zapravo postižete? Zaposleni koji su od strane kompanije u kojoj rade primećeni, čiji je rad prepoznat i istaknut, koji su cenjeni na svakodnevnom nivou čine osnovu zdravog sistema i timskog rada ka zajedničkom cilju. Ove godine želimo da govorimo o tome kako je program priznanja za zaposlene postavljen? Šta se nagrađuje? Šta se meri? Ko je uključen, da li postoji peer recognition? Kako vaši zaposleni znaju da je njihovo zalaganje primećeno?

Sve više je kompanija koje daju priliku mladima da započnu svoje karijere upravo kod njih.

Da li ste se i vi odlučili na to i zašto? Želimo da se priča o tome kako izgledaju procesi privlačenja mladih i omogućavanja im da započnu svoj put izgradnje u profesionalce.

Najistaknutiji employer branding profesionalac

Ko je pojedinac u vašoj kompaniji koji se brine da sve aktivnosti protektnu neometano, ko ih podržava i podstiče druge da se uključe. Ko je osoba koja je uvela novinu u vaše delovanje u okviru employer branding-a i učinila kompaniju još poželjnijom za trenutne zaposlene i nove talente. U radu pojedinca koji se bavi employer brandingom, posmatra se i interni i eksterni doprinos.

Ko je pojedinac koji je doprineo da vaš employer branding nije ostao samo plan na papiru?

Pravilnik 2024:

Na konkurs za EMPPLE nagradu mogu se prijaviti sve employer branding kampanje/projekti sprovedeni na teritoriji Republike Srbije, a koji su koji su realizovani u periodu počev od 1. januara 2021. godine do 20. maja 2024. godine. Rok za dostavljanje prijava je 31. jul 2024. godine u 23:59h. Ukupan broj prijava jedne kompanije ograničen je na 5. Kotizacija za jednu prijavu iznosi 15.000 dinara + PDV. Ceo pravilnik za prijavu nalazi se OVDE.

Prijave će biti otvorene u periodu:

od 20. maja 2024. godine do 31. jula 2024. godine

Ovaj sajt koristi kolačiće (cookies). Nastavkom korišćenja ovog sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.