Sve je krenulo 2019. godine kao idejna vežba za primenu Diznijeve strategije kreativnosti.
Dalje su se kockice slagale i 2021. godine se od radnog naziva Employer Branding Fest rodio Empple festival.
Šta se tu sve nalazi?
Krstio ga je Miloš Skokić i svi smo se složili da je ovaj naziv baš u skladu sa nama. 🙂
Obogaćuje Empple svojom neumornom upornošću kada je reč o podacima i analitici, željom da uči i poduči i velikom motivacijom da zajedno podignemo tržišne standarde na viši nivo.
Kada pričamo o omiljenoj hrani ističe mamin podvarak i burbon bez leda – ali nikada zajedno.
Dok je u poslu u ušima je Tokio Myers – Bloodstream.
Upotpunjuje tim svojom kreativnom energijom, pronalaženjem neobičnih rešenja i motivacijom da stvaramo vredan i pozitivan ekosistem za sve EB entuzijaste i profesionalce.
Od detinjstva najviše uživa u spanaću i soku od zove.
„The Sims – complete soundtrack“, pa šta nastavi na plejlisti (a, baš neka radna pesma za fokus bi bila Breathe – Télépopmusik).
U timu je ona koja predlaže nove alate, nove saradnike i aktivnosti kojih nikad nije malo. Često geekout-uje employer branding teme i voli da se povezuje sa entuzijastima koji nesebično dele svoje znanje i iskustvo.
Klopi se uvek obraduje, najviše uživa u napolitanskoj pici i specialty filter kafi.
Muzički izbor za rad zavisi od raspoloženja, pa su na toj listi i Belo od Senide i Level up od Ciare.
Piši nam šta imaš na umu.
Baš je lako imati sve bitne informacije!
Želiš da znaš sve o festivalu, druženjima, radionicama koje organizujemo? Da dobijaš najvažnije uvide iz naših blog tekstova na mail?
Supported by:
Ovaj sajt koristi kolačiće (cookies). Nastavkom korišćenja ovog sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.