Naša priča

Okupljamo stručnjake i kroz razvoj ekosistema pružamo alate za uspešan razvoj brenda poslodavaca.

Empple priča

Sve je krenulo 2019. godine kao idejna vežba za primenu Diznijeve strategije kreativnosti.

Dalje su se kockice slagale i 2021. godine se od radnog naziva Employer Branding Fest rodio Empple festival.

Šta se tu sve nalazi?

Krstio ga je Miloš Skokić i svi smo se složili da je ovaj naziv baš u skladu sa nama. 🙂

Tim 2024

Sonja Barać

Doprinosi timu kroz kreativnost, zanimljive mini projekte, raznolikim iskustvom i istraživanjem human centricity-ja u biznisu.

Kad je u pitanju hrana i piće, voli suši i late u velikoj keramičkoj šolji (nikako iz čaše)!

Glavna pesma za rad joj je Soft Siren – 4am.

Iva Majstorović

Obogaćuje Empple svojom neumornom upornošću kada je reč o podacima i analitici, željom da uči i poduči i velikom motivacijom da zajedno podignemo tržišne standarde na viši nivo.

Kada pričamo o omiljenoj hrani ističe mamin podvarak i burbon bez leda  ali nikada zajedno.

Dok je u poslu u ušima je Tokio Myers  Bloodstream.

Jelena Vorkapić

Upotpunjuje tim svojom kreativnom energijom, pronalaženjem neobičnih rešenja i motivacijom da stvaramo vredan i pozitivan ekosistem za sve EB entuzijaste i profesionalce.

Od detinjstva najviše uživa u spanaću i soku od zove.

The Sims – complete soundtrack, pa šta nastavi na plejlisti (a, baš neka radna pesma za fokus bi bila Breathe  Télépopmusik).

Katarina Šonjić

U timu je ona koja predlaže nove alate, nove saradnike i aktivnosti kojih nikad nije malo. Često geekout-uje employer branding teme i voli da se povezuje sa entuzijastima koji nesebično dele svoje znanje i iskustvo. 

Klopi se uvek obraduje, najviše uživa u napolitanskoj pici i specialty filter kafi.

Muzički izbor za rad zavisi od raspoloženja, pa su na toj listi i Belo od Senide i Level up od Ciare.

Želiš da budeš deo ekipe?

Piši nam šta imaš na umu.

Ovaj sajt koristi kolačiće (cookies). Nastavkom korišćenja ovog sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.