Kompanija Nelt, u okviru svog stalnog napora da osnaži i podrži employer branding zajednicu, te otvori nove teme za diskusiju i pruži dodatnu vrednost svojim timovima, 11. aprila je ugostila ekskluzivni Empple Challenge. Suština ovakvih događaja je u okupljanju eksperata i ekspertkinja iz zajednice koji u mešovitim timovima rade na izazovima koji utiču na tržište ili konkretno na kompaniju o kojoj je reč. Pripala nam je čast da sa ekipom iz Nelt-a pozovemo profesionalce iz različitih industrija i uloga na temu „Kako privući profesionalce iz dijaspore?“.
Employer branding – kada je svetski, a naš
Dvadeset odabranih članova i članica naše employer branding zajednice, raspoređenih u četiri tima, stvorili su raznovrsna i izvanredna kreativna rešenja koja odgovaraju slučaju, a od kojih se za jedno ispostavilo da se već priprema u Nelt-ovoj kuhinji. Timovi su formirani s posebnom pažnjom, kako bi se osigurala raznolikost uloga i iskustava, pri čemu je svaki od timova imao po jednog člana ili članicu iz kompanije. Svaka grupa od pet članova imala je svoj jedinstveni zadatak. Fokus je bio na tome da timovi strateški ponude rešenja za brendiranje poslodavca i privlačenje profesionalaca iz dijaspore i inostranstva u zemlje Jugoistočne Evrope, kao i u tri afričke zemlje. Izazov je bio oblikovan u skladu sa vrednostima kompanije, te je težio ka pobedničkom mentalitetu, inovativnosti, ličnoj odgovornosti, dugoročnoj perspektivi i brizi o razvoju ljudi, dok su istovremeno naglašavani potencijali osećaja nostalgije, karijernog napredovanja, avanture i globalnog uticaja kojima talent persone teže.
Olga Žarković, Maja Knežević i Luka Jadrijević Mladar su nas ugostili i pobrinuli se da timovima pruže sve informacije, te stvore opuštenu radnu atmosferu, a Maja je za naš portal posebno istakla više o tome zbog čega su nam poklonili poverenje da ovakvu studiju slučaja radimo zajedno: „Empple daje priliku employer branding profesionalcima i entuzijastima da dele ideje i zajedno razvijaju ciljeve, a samim time jačaju i razvijaju ovu branšu i ponude rešenja iz različitih perspektiva. Stoga smo bili otvoreni za dobra idejna rešenja koja mogu odmah da se primene, kao i za ideje koje kasnije možemo da nadogradimo. Oduševljena sam da su učesnici spontano došli do jednog rešenja koje mi već počinjemo da primenjujemo, što znači da je sam case study predstavljen jasno i da profesionalci u ovoj industriji razmišljaju slično kao i mi. Primetila sam da su se učesnici zabavljali dok su radili što mi je naročito drago, jer smo im omogućili jedno lepo iskustvo“.
Timove su pažljivo saslušali Ivana Idei Todorić, Bojana Mucić i Marko Cilić koji su takođe podelili svoje iskustvo i izazove u ovom polju, a potom svakoj grupi dali i povratno mišljenje za njihova rešenja. Istaknuto je da su svi timovi odneli pobedu, s obzirom da sve studije i rešenja mogu da ostvare značajan uticaj na razvoj employer branding projekata kako unutar kompanije tako i unutar zajednice.
Employer branding zajednica – podrška ostvarenju budućih ciljeva
Događaj je bio prilika za članove i članice zajednice da aktivno učestvuju u stvaranju inovativnih strateških rešenja za privlačenje talentovanih profesionalaca iz dijaspore. Svi timovi su pokazali visok nivo angažovanosti i entuzijazma, što je rezultiralo brojnim idejama i zanimljivim rešenjima. Dinamična atmosfera interakcije unutar timova, stručni feedback i inspirativne diskusije podsetile su nas zašto su kreativnost, inovativnost i kontinuirano unapređenje procesa brendiranja poslodavaca među top prioritetima svih nas koji se bavimo ovom oblašću. Kroz ovaj Empple Challenge, Nelt ne samo da je podstakao dalji rast i razvoj svojih procesa, već je bio i temelj za buduće uspehe i inovacije unutar čitavog Empple ekosistema.
Empple pruža priliku employer branding profesionalcima i entuzijastima da dele ideje i zajedno razvijaju ciljeve, čime jačaju i razvijaju ovu branšu. Ako želite da se sledeći put nađete među ovakvom ekipom – pratite Empple dešavanja, pridružite se našoj zajednici i kao ovi sjajni ljudi pokažite da ste spremni da podelite svoje znanje i doprinesete razvoju lokalnog tržišta.