speaker-photo

Predrag Tončev

Chief Energy Officer @qxperience

Iskusni strateg, strastveni preduzetnik, edukator i kreativni lider sa više od 18 godina plodnog iskustva u različitim industrijama. Pošto je veći deo svoje karijere proveo u tehnologiji, obrazovanju, marketingu i industriji zabave, Predrag je imao ključnu ulogu u konceptualizaciji i uspostavljanju pionirskih brendova, koncepata i velikih manifestacija širom Evrope i Bliskog istoka.

Predrag je strastveni edukator i osnivač SAE Instituta u Beogradu (2010), Srbija, član najveće svetske mreže za digitalno medijsko obrazovanje. Nedavno je Predrag osnovao novu obrazovnu instituciju, Iron Gate Academy, kako bi podigao nivo obuke u oblastima IT-a i sajber-bezbednosti. Uživa u radu sa mladima i željno preuzima predavanja na raznim univerzitetima.

Tokom poslednje decenije, Predrag je bio jedan od osnivača u nizu glavnih događaja u UAE, uključujući nagrađivani festival za film i stripove na Bliskom istoku (Middle East Film & Comic Con), prvi ESL E-Sports turnir (Games15), prvo izdanje anime i manga festivala (Anime16), i vodio niz ključnih umetničkih i kulturnih izložbi, uključujući Sikka Art Fair, Art Dubai, Shindagha Poetry House i mnoge druge. Takodje, Predrag je radio na nekoliko paviljona koji su predstavljali svoje države na Svetskom Sajmu Inovacija (Expo Dubai 2020).

On je osnivač i kreativni strateg qxperience hibridnog savetodavnog kolektiva u Dubaiju i Beogradu, koji izaziva normu kreativne saradnje i zauvek inovira, uči i raste sa ljudima sutrašnjice. Predrag je 2003. godine završio diplomske studije računarskih nauka na Univerzitetu u Šefildu, Velika Britanija, a svoju obrazovnu strast nastavio je magistrirajući temu obrazovanja na Middleseks Univerzitetu, Velika Britanija 2013. Trenutno radi na doktoratu Upravljanje sajber otpadom na Fakultetu za industrijski menadžment u Srbiji, očekuje se da doktorira u jesen 2022.

O sesiji: B u EB & Brend DNK

DNK koji nosi naše genetske informacije o tome kako izgledamo, ponašamo se i šta nas čini drugačijim je naša suština. DNK brenda je sličan. Komponente brenda (svrha, obećanje, pozicioniranje, itd.) su vitalni građevinski blokovi koji formiraju logiku našeg DNK. Međutim, rezultat mora biti relevantan, izražajan i efikasan da bi dobro odjeknuo kod publike. Identifikovanje efektivnog DNK brenda je jedan od najtežih izazova izgradnje brenda. Ako želimo da regrutujemo i zadržimo najtalentovanije ljude, moramo da izgradimoi brend poslodavca koji se smatra „poželjnim poslodavcem“, a ne jednim od mnogih mogućih poslodavaca. Drugim rečima – moramo se izdvojiti iz gomile. I to je suština razumevanja i komuniciranja našeg brenda.

10:15 - 11:00

07.10.2022 Lokalni dan

B of EB & Brand DNA

Session