speaker-photo

Sara Milošević

Social Media Specialist @Nordeus

Sara Milošević je završila osnovne studije menadžmenta, a potom i master studije Marketing inženjeringa i komunikacija na Fakultetu Organizacionih Nauka. Tokom studiranja je bila član studentskih organizacija gde se upoznala sa različitim oblastima marketinga, a volontiranje na marketinškim konferencijama joj je često bio deo vannastavnih aktivnosti. Takođe, na poslednjoj godini fakulteta bila je na programu AmChamps koji je posvećen mladim liderima, koji u saradnji sa mentorima iz kompanija rade na razvijanju svojih veština. Po završetku studija, ubrzo se zaposlila u Philip Morris International, u timu za digitalni marketing gde je radila na web marketingu. Danas je deo tima u Nordeusu koji se bavi Nordeus brendom i eksternim komunikacijama na poziciji Social Media Specialist-a i vodi računa o svim digitalnim kanalima.

S obzirom da je veliki zaljubljenik u marketing, u slobodno vreme deli znanje na TikTok-u u oblasti marketinga i građenja brenda. Pored toga držala je predavanja na temu izgradnje ličnog brenda i generalno marketinga za razne studentske i druge organizacije poput Inicijative Digitalna Srbija, StartIt, Unija studenata FON-a, SUMA na MATF-u i mnoge druge.

O networking sesiji: Employer branding and digital content strategy

Naučićete kako možemo oblikovati budućnost industrije igara kroz pronalaženje više kreativnih i tehničkih talenata u jednoj od najbrže rastućih industrija. Podelićemo najnovije podatke i prave primere. Sve što nam treba je i vaše mišljenje!

14:40 - 15:25

06.10.2022 Globalni dan

Online networking sesije

1. Employee satisfaction and engagement best practices - Daniel Ackerman

2. Employer branding and digital content strategy - Maja Kvrgić & Sara Milošević

3. People centric approach - Ana Jeličić