speaker-photo

Uroš Mirić

Employer Branding Manager @NIS

Employer Branding enuzijasta sa 6 godina iskustva u “multi” okruženjima (multinacionalna & multikulturalna) u oblastima kao što su Culture Transformation, Employer Branding, Talent Acquisition & Employee Relations. Inspiraciju pronalazi u sjajnim i kreativnim ljudima na poslu, još sjajnijem timu od dvoje kod kuće i u vremenu koje posvećuje sebi i ispunjava naučno-fantastičnom i epskom fantazijom, idejama za tetovaže i igrama.

O networking sesiji: Employer branding metrics: how do we measure creativity?

Daj mi brojeve! Daj mi ROI! Oslobodite se „tralala“ priča i igračaka.
Dragi Employer Branding stručnjaci, hajde da probamo da zajedno prevaziđemo ove stresne situacije i ostanemo mirne glave kada se od nas traže ti EB brojevi.
Na kraju krajeva, brojevi u employer branding-u su naši saradnici, ali kako odrediti koji su bitni? Neke metrike su ključne, neke je dobro imati, a neke su samo tu da bi nas zbunjivale. Hajde da pričamo o tome šta merimo, šta treba da merimo, a šta bi bilo dobro i preskočiti!

13:45 - 14:30

06.10.2022 Globalni dan

Online networking sesije

1. How can candidate experience improve your brand image/employer brand/company perception? - Nenad Sićević

2. Emerging jobs in the gaming industry - Kristina Janković Obućina

3. Employer branding metrics: how do we measure creativity? - Uroš Mirić