Loading...

Ana Jeličić

Partner and Senior Facilitator @ DesignThinkers Academy

Ana je sertifikovani Design Thinking facilitator sa iskustvom primene ove metodologije u HR-u. U prethodnih nekoliko godina je vodila veliki broj treninga, boot kampova, otvorenih takmičenja za inovativna rešenja  i projekata sa primenom design thinking metodologije. Iako je imala priliku da radi na raznolikim projektima, njena najveća ljubav i inspiracija dolazi iz kombinacije design thinking-a i HR-a. Njen cilj je da vrati ljude u centar ljudskih resursa.

Anina snaga je osnaživanje malih i velikih timova da oslobode svoju kreativnost kako bi doneli bolja poslovna rešenja uz upotrebu raznolikih pristupa i alata. Kao partner u DesignThinkers Academy Adriatic radila je sa mnogim internacionalnim i lokalnim klijentima kao što su: PMI, BAT, A1, Coca-Cola Hellenic, Delhaize, OTP, Enetel Solutions, Two Desperados, Bambi itd.

Primena design thinking-a u oblikovanju iskustva zaposlenih

(predavanje na srpskom jeziku)

Sve kompanije imaju manje-više iste interne procese i procedure. Svaka od njih ima ustanovljen proces selekcije i regrutacije, onboarding proces, generalni način rada. Šta ih onda razlikuje? Odgovor je iskustvo kandidata! Njihova interakcija sa kompanijom od početka do kraja određenog procesa. Kako zaposleni doživljavaju postojeće procedure i kako se osećaju na svakom koraku. Radi se o svim aspektima svakodnevnog rada u kompaniji. Zaposleni uvek imaju neko iskustvo, bilo da je ono pozitivno ili negativno. Glavna razlika je što smo sada u mogućnosti da ciljano razmišljamo o tome kako dizajnirati iskustvo kandidata koristeći Design Thinking proaktivno.

1. Koje benefite kompaniji donosi dizajnirano iskustvo kandidata?
2. Zašto je Design Thinking neophodan za dizajniranje iskustva kandidata?
3. Faze i principi Design Thinking-a u razvoju iskustva kandidata.