Loading...

Marko Tadić

Business Development Manager @ Netokracija

Marko je završio Ekonomski fakultet u Beogradu, a od 2016. godine radi u Netokraciji, gde je zadužen za prodaju, akvizicju korisnika i monetizaciju njihovih digitalnih proizvoda. Do sada je imao priliku da radi sa preko 100 kompanija na njihovim employer branding kampanjama na Netokraciji.

Employer Branding kroz digitalne medije

Zadnjih 18 meseci nismo u mogućnosti da posećujemo velike konferencije i IT događaje, i veliki deo života i posla se preselio online. Društvene mreže i mediji beleže rekordne posete i bitno je da budemo prisutni na mestima gde se nalaze vaše budući zaposleni. Saradnju sa lokalnim, nacionalnim, pa i svetskim medijima treba da bude u vašim Employer Brending strategijama, i treba da predstavlja jedan deo vašeg marketing mixa. Na ovoj diskusiji pričaćemo o uspešnim EB kampanjama kroz medije, kako pričati priču o vašoj kompaniji na zanimljiv način, kako treba da izgleda saradnja sa medijama, i šta je poželjno komunicirati 🙂