Loading...

Miloš Skokić

Menadžment partner / Direkcija projekata / Kreativna direkcija / Direkcija produkcije / Scenariji @ Žiška

Miloš je započeo svoju profesionalnu karijeru 2013. godine u marketinškoj agenciji Communis DDB, kao deo tima za digitalne medije. U ovom periodu bavio se online prisustvom nekih od najvećih brendova na tržištu: Atlantic Grupa, Državna Lutrije Srbije, Samsung, Heineken i mnogi drugi.
2015. godine osvojio je nagradu Somoborac sa kampanjom za brend Sweeet na platformi WhatsApp, u kategoriji alternativnih kanala za oglašavanje. Od aprila 2015. pridružuje se digitalnom timu agencije Executive Group gde vodi tim koji se brine o online nastupu The Coca-Cola Company i velikog broja njihovih brendova na tržištu Srbije, Kosova i Makedonije.
2016. godine osniva agenciju Žiška zajedno sa Goranom Jankuloskim. Ova agencija sarađuje sa nekim od najvećih brendova u Srbiji, uglavnom na projektima digitalne strategije, kreiranja sadržaja i web produkcije. Od 2018. godine je sertifikovani DIMAQ trener i pomaže profesionalcima u marketinškoj i medijskoj industriji da usavrše svoja znanja iz oblasti digitalnog marketinga. Govorio je na velikom broju regionalnih konferencija. Od 2020. aktivno se bavi produkcijom video sadržaja, podkasta i sadržaja u vezi sa gejming industrijom.

Agencije i kompanije: Šta ko radi?

Na najuspešnijim Employer Branding kampanjama kompanije rade zajedno sa agencijama. Iako podela rada deluje intutivna, gde se kompanije malo više brinu o „E“, a agencije o „B“ delu skraćenice, realnost planiranja i rada na ovim inicijativama je malo kompleksnija. Diskutovaćemo o tome gde nastaje brif, kako bi trebalo da izgleda proces brifiranja, na koje načine zaposleni agencije komuniciraju sa zaposlenima kompanije, kako da zaista kreiramo timsku atmosferu, obezbedimo buy-in svih zainteresovanih strana, i svim tim nijansama koje prave suštinsku razliku, jednom kada rad na kampanji krene.