Loading...

Susanna Rantanen

Co-founder & CEO @Employee Experience Agency Emine
Kao savremeni employer branding ekspert, talent-marketing konsultant i kouč, Susanna Rantanen je u Finskoj poznata kao vodeća zvezda modernog employer branding-a. Veliki uspeh postigla je razvojem Magnetic Employer Branding metode©, bazirane na moćnoj komunikacionoj strategiji koja kombinuje storytelling i “ubeđivanje”. Njena poslovna srast leži u pomaganju talent-marketing profesionalcima da izgrade “magnetne” employer brand-ove i dokazivanju da employer branding ima veliku vrednost i uticaj na biznis. Agencija “Emine” je 2020. proglašena za jednu od Top 10 Employer Branding agencija u Evropi. Susanna vodi popularan podkast “Building a Modern Employer Brand” i u procesu je lansiranja online platforme za učenje “Talent Marketing School”.

Candidate journey of the information era as the basis for modern employer branding

(predavanje na engleskom jeziku)

Treba da počnete da se bavite employer branding-om, ali se osećate kao da treba da skočite u voz koji je u pokretu. Ideja je privlačna, ali onda shvatate da ne postoji ono za šta možete da se uhvatite na početku, na kraju, pa i na sredini. Počinjete da se osećate preplavljeno i anksiozno jer ne znate kako da date smisao ideji. Potreban je neko ko će skloniti maglu i dati strukturu za organizaciju i planiranje vašeg employer branding-a.

Bila sam tamo, redovno, moja glava je bila u istoj magli. Iznova i iznova preplavljena time kako da započnemo employer branding  za naše klijente. Na kraju sam shvatila da nam je svima potreban jasan metod i osnovna struktura za održiv način bavljenja employer branding-om.

Razvila sam Magnetic Employer Branding Method© 2017. godine. Ovaj metod vam omogućava da razvijete moćnu komunikacijsku strategiju koja kombinuje storytelling sa marketingom. U korenu ovog metoda nalazi se sledećih 5 principa:

• Talenti su uvek heroj u vašoj employer branding priči
• Brend vašeg poslodavca pozicionira vašu kompaniju kao pouzdanog vodiča i mentora za talente kojima želite da obratite
• Vaše employer branding poruke bazirane su na ključnim temama (Key Story Themes) koje pretvaraju strategiju vaše kulture u priču koja nosi vredne poruke za vašu ciljnu grupu
• Bavljenje employer branding-om je konzistentan i stalan proces koji aktivira vašu tzv. Magnetic Employer Brand Strategy© kako bi pozvao pasivne talente u okviru vaše publike da započnu svoje iskustvo sa vašom kompanijom odnosno Candidate Journey of the Information Era©
• Kao ishod ovog procesa, vaši idealni kandidati će se samoselektovati i konvertovati u vaše ambasadore, ljubitelje, vaše potencijalne zaposlene i recruitment lead-ove.

Ovim predavanjem predstaviću vam  Candidate Journey of the Information Era© i kako da ga iskoristite kao okvir za planiranje i izvođenje vaše employer branding  strategije.